lördag 9 mars 2013

Vårtecken, igen...

... igår vaknade jag tidigt och väckte Matte för jag ville ut och röra på mig. Ringde Moster och frågade om hon ville hänga med till Stugan. Jajamensan, Matte och jag tog Astran och hämtade upp henne. De handlade lite på vägen och så var vi framme.
Matte och Moster började genast att leta vårtecken men de hittade inga! Men det gjorde jag....

Här Matte finns det en, hojtade jag! Om man tittar riktigt noga så är det en liten, liten snödroppe. Jiipiiii!!!

Jag är så bra på att hitta saker och ting, jaa jag kan nog hitta vad som helst, tror jag. Kolla bara.....

Fick vänta en stund innan jag fick nåt i magen.

Under tiden ordnade Moster ett eget vårtecken och jag tittade på.

Visst är hon lite tokig min Moster som hänger Påskägg i syrenbusken? Men fint blev det!

Soliga men kyliga
Nospussar från
BELLA

4 kommentarer:

  1. Så bra att du hittade den lilla blomman och framförallt att du hittade korven, det var bra gjort, hihi! Hoppas du fick massor.
    Blev coolt med påskäggen i busken, jag vet att de tvåbenta är lite konstiga men vi älskar dom ändå, hihi!

    Nospuss

    SvaraRadera
  2. Ja, jag fick leta korv i snön. Det är bland det bästa som finns, kooorv!

    SvaraRadera
  3. Hej kul att du läser min blogg :) min matte har tingat en Cocker valp som kommer i början av april :) det har varit hennes lilla hemlighet :)
    Ni har en jätte fin blogg :)
    Så nu har vi fått en ny blogg att följa :)
    Kram Roy och hans matte

    SvaraRadera
  4. Vilken perfekt fin liten nos du har. Jag tror också att du kan hitta precis vad som helst :)

    SvaraRadera