söndag 31 mars 2013

Viktig information!!

Glöm nu inte detta, säger Bellas Matte!

7 kommentarer:

  1. Ja du, Cocker-Roy, du har längre öron än jag även om att mina har lång päls. Jag vill inte dricka ur skålar som så stora att de blöter ner mina öron! Men konstigt nog, säger Matte, kan jag dricka vatten i sjön som ligger vid min sommarstuga. Det är härligt när Mattar är lediga.

    Nos och tass från
    BELLA

    SvaraRadera
  2. Den är bra säger matte, hihi men bara om man slipper skruva fram 10 kg när vintertiden kommer igen, hihi!

    Nospuss

    SvaraRadera
  3. Här gick det fel, vågen ställdes fram, även om det inte var så mycket som 10 kg!
    Undrar vem som skruvade knappen åt fel håll?
    Kram
    Melodys matte

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kanske var den lilla busiga men ack så söta påskkärringen som var på bild hos dig häromdan?

      Radera
  4. Perfekt, sa matte! Så nu har du fått ett nytt fan. :D Ja, två fans egentligen, för jag tycker att du är jättesöt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å, tack Kasper! Då ses vi igen... Va kul!

      Radera