onsdag 6 mars 2013

Blogghjälp och Vårtecken

Idag börjar jag med att tacka Matilda som är såå duktig på loggar, bloggar, inställningar och sånt som Matte inte ens vet vad det är! Igår fick alltså min bloggassistent assistans av Matilda som på distans kunde fixa saker och ting. Hur bra är inte det? (viskar: nu minskar risken att Matte blir galen eftersom hon/vi har fått Blogghjälp) Säger bara Nospussar till dig, Matilda!

Matte har börjat att komma i form igen efter magsjukan så idag ville jag gå ut och leta efter Vårtecken. Tänkte att det skulle pigga upp henne. På vårtecken-promenaden letade jag jag väldigt intensivt



4 kommentarer:

  1. Man gör allt man kan :) ibland räcker de till mycket och ibland inte till något allt? Puss på er

    SvaraRadera
  2. Hej Bella !
    Vad skoj att du hittade till mig, för nu hittade ju jag dig ! Vilken tur att ni fått hjälp av Matilda. Här hemma har vi husse som är bra på datorerna och sådant.
    Jo det var en läskig sak jag råkade ut för, men jag mår bra i alla fall och tar dagen som den kommer. Matte brukar också undvika lösa hundar, i den mån hon kan. Vi brukar ju få springa lösa och busa just i den dalgången, men nu finns det ju en massa djur som får ungar, och då ska vi inte störa dem. Istället har vi andra härliga ställen där vi får vara lösa så mycket vi vill, och det är skönt. Ni har inte särskilt mycket snö kvar ser jag. Här har vi mer, och vårtecken nja det enda som vi märkt är solen och fåglarna som sjunger.
    Jag har en annan bloggkompis som också är shih tzu, han heter Aamor, har du tittat in till honom ? Han är också en jättesöt och snäll filur, men som busar lite också. Det hör ju till liksom.

    SvaraRadera
  3. Så bra att din assisten fött assistans, hihi!
    Det glädjer säkert din matte att du hjälper till att hitta vårtecken för de behöver hjälp och vår nos är ju så nära marken så vi kan ju leta lågt!

    Nospuss

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att ni fick hjälp med bloggen. Då vet vi att vi har fler spännande inlägg att följa :)
    Skönt att höra att matte börjar bli bra igen. Här finns inga vårtecken alls, heltråkigt. Jag som längtar till skogen :)

    SvaraRadera