tisdag 2 juni 2015

UPPDATERING

När matte hämtade mig från Blå stjärnan i Borås igår eftermiddag/kväll så var det inte mycket med mig. Jag hade blivit sövd och fått lokalbedövning i tassen. Och dessutom hade jag fått en morfinspruta för att ha smärtlindring efter ingreppet.
Jo, jag hade ett klobrott på min baktass. Var och hur det har uppkommit vet jag inte. Men det jag vet är att det gör riktigt, riktigt ont!
Nu är den klon bortopererad och det gör ont och det är ömt överallt på tassen. När matte fick hämta hem mig så var det inte mycket med mig. Så här plakat var jag igår.


Nu ska jag få ett nytt tassförband varje dag. Matte har köpt en sko till mig som jag ska ha när jag går ut. Det regnar ju hela tiden, usch!

Fortfarande lite trötta hälsningar från
BELLA


3 kommentarer:

  1. Stackars dig! Hoppas att du piggar på dig och att solen kommer fram. Det blir nog full fart igen om några dagar... Kramis!

    SvaraRadera
  2. Usch, jag vet, man blir så där när man varit sövd och får morfin och sånt.
    Men det går över, snart känns allt som vanligt igen. Håller tassar för att det går riktigt fort!!
    Kasper

    SvaraRadera
  3. Aj, då - en heldag på sjukhuset med sövning och allt. Nu blir det snart bättre och snygg sko fick du också!

    SvaraRadera