söndag 23 juni 2013

I helgen har jag...



 

    .... premiärbadat och jag sam lika fint i år som jag alltid har gjort! När jag kom iland fick jag "lilla tokröjet". Det innebär att jag springer fram och tillbaka i en väldans fart och då blir jag liksom min egen fön! Sen är det bara för Matte att snygga till frisyren lite ;)

    .... smakat varmrökt lax med romsås. Jag var tveksam först men det var MUMS! Det ser snålt ut på tallriken men jag fick påfyllning när Matte såg att jag gillade det.


   ... suttit  inne och tittat ut när det    ösregnade. Jodå, solen sken mellan skurarna!

               Matte har vilat.
 Å nu försöker hon lära sig Foto shop!

Jag tycker att hon klarar det rätt så bra

Fotohälsningar från
BELLA

2 kommentarer:

  1. Fina bilder och visst är din matte duktig på det!
    Då har det varit vatten både uppe ifrån och under ifrån, hihi!
    Tur att solen lyst också!

    Nospuss

    SvaraRadera
  2. Visst är det underbart att bada :) jag tokspringer också efter ett bad, rullar gärna i lite sand eller gräs också :)
    Fina bilder din matte tagit, och förresten... jag har också ätit varmrökt lax, mums!

    SvaraRadera